2013. április 19., péntek

CSALÁS OLÜMPIÁBAN - IDŐDETEKTÍVEK 10., könyv

http://konyvvaros.hu/konyv/nagykep/139408502.jpg  Elég rég nem írtam és most is inkább csak gyerekeknek szóló könyvet veszek elő.
  Teljesen véletlenül akadtam rá erre a könyvre, az én korosztályomnak (15-16) nem olyan érdekes, de a 8 éves húgom nagyon élvezte. A sorozat IDŐDETEKTÍVEK több részes, több mint 10. A könyvek önállóan is megállják a helyüket, de ha tudod, olvasd el őket sorban.
  Ez a rész ókori Hellászban játszódik, az olimpián. Három gyerek, Julian, Kim és Leon bűnözők nyomát kutatják a múltban. Egy könyvtárban találtak egy titkos ajtót, ami egy bizonyos Tempusz (valami időkapu) visszarepíti őket a múltba, ahol rejtélyeket oldanak meg. 
http://www.fabian-lenk.de/wp-content/uploads/2010/03/flenk-ellbogen1.jpg
 FABIAN LENK, az író.
  Nagyon jó könyv, csak nem szabad túl okosnak lenni hozzá. Én már a 6. fejezettől tudtam ki a gyilkos, de a húgom végig izgulta minden percét. Tehát, nagyon jó könyv, csak 12 éves kor felett nem ajánlott. Viszont kisebb gyereknek igen, estimese gyanánt. Ne feledjétek, az olvasás a kis gyerekeknek sokkal egészségesebb, mint a TV.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése